perjantai 11. toukokuuta 2012

Let it rain over me

Tänään menin kouluun tekemään hissan koetta, joka meni hyvin ja sen jälkeen olikin jo pakko lähteä kotiin, kun yskitti niin paljon, nenä vuosi ja korvat oli tukossa. Täällä kotona sitten menin heti ekana koneelle :) Viikonlopuksi ei ole mitään erikoisia suunnitelmia. Lauantaina pitäisi käydä mummolassa ja sunnuntaina onkin äitienpäivä. Yritän saada sairastettua tämän kevätflunssan viikonlopun aikana pois. p.s. Ulkona sataa kaatamalla vettä... :D




Tässä olisi mun silmämeikit, eli ripsaria tietysti ja kultaista luomiväriä :)
Hyvää sateista viikonloppua! ;)
: Tuulia

12 kommenttia:

  1. sullaki on tosi kiva blogi :) mitäs snaoisit jos liityttäis toistemme lukijoiks ku tulit jo kommentoimaanki mulle?:):)
    mä ainaki liityn sun lukijaks!

    http://kiasblogjustgowithit.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia <3 Hahah, joo. Mä olin jo ennen sitä sun lukija ;) ♥

      Poista
    2. eikä voi vitsi niimpä olitki! :D

      Poista
  2. Sun silmät on ihan sika söpöt!

    VastaaPoista
  3. kultanen luomiväri sopii sulle ihan tosi hyvin!! :)

    VastaaPoista
  4. säkin oot tosi nätti ja upeet vaatteet ♥ liityin sun lukijaks:) olis kiva jos säkin liittyisit mun:)

    VastaaPoista
  5. Emppu: kiitoksia! :-)
    Gabi: Kiitti paljon <3

    VastaaPoista
  6. Mistä noi farkut on? :) Oon ettiny pitkään korkeavyötäröisiä farkkuja :<
    http://kizzmymemories.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. Lindexistä, mutta tuo malli on jo poistunut kaupoista :(

    VastaaPoista

Piristit päivääni ♥