sunnuntai 27. toukokuuta 2012

Uusimmat ostokset

Perjantaina lähdin Jentsun mökille. Sitä ennen kävin Julian kanssa kaupoilla. Mun hyvällä tuurilla olin ottanut kameran mukaan, mutta muistikortti oli jäänyt kotiin. :D Lisään sitten kuvia, kun saan niitä Jentsulta ja Janetelta. Itse olen suuri Euroviisufani ja olin innolla odottanut lauantain finaalia. Sitten paikan päällä selvisi, että telkasta ei näkynyt ylen kanavia! :( Kyllä se harmitti, mutta katsoin finaalin sitten kotona koneelta. Onneksi Ruotsi voitti, koska olin lyönyt rahasta vetoa, että kumpi voittaa, Venäjä vai Ruotsi. Nyt mä olen 2 euroa rikkaampi :D Mun mökki viikonloppuun kuului hyvää seuraa, nauramista, grillausta, nuudeliaamupaloja, ananasta ja vesimelonia, trampalla hyppimistä, pitkiä kävelylenkkejä, uimista pariin otteeseen, valvomista aamuun asti ja paljon jäätelöä sekä karkkia. Ajattelin sitten korvata puuttuvan kuvamateriaalin, esittelemällä lähiaikaiset ostokseni. :)  





Gina Tricot 39,90 e



Seppälä 19,90 e




Halonen 105,90 e



Gina Tricot 12,90 e


Gina Tricot 7,95 e







Gina Tricot 9,95 e



Mitäs tykkäsitte? :)

♥:Tuulia



12 kommenttia:

  1. ihanii! tykkäsin ite ehkä eniten noista bikiineistä :)

    http://nikitajatiiau.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos. Itekkin tykkään tosi paljon noista bikineistä, mutta shortseja on tullut käytettyä tiuhempaa tahtia :)

      Poista
  2. biksut ja shortsit oli kivoimmat :) mut oline muutki ihan hienoja!

    VastaaPoista
  3. Tuulia tykkäsin tosi paljon!!!
    Elikkä ostit ittelles sen topin. se on ihan kiva :)))
    sit käytät kaikkii noit kesäl ;))

    VastaaPoista
  4. Oi, ihanan väriset shortsit! :)

    VastaaPoista
  5. ihanat shortsit ja nuo biksut!;)

    VastaaPoista
  6. iha hullun kivoja nuo kaikki ! :) varsinki nuo shortsit , itte himoitsen niitä , haluisin tollaset pinkit ! xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiitos!:) Itse ostin vihreät, koska ne iski ekana mun silmään kaupassa :) ♥

      Poista

Piristit päivääni ♥